Karadır Bu Bahtım Kara Akor - Nazlı Öksüz Karadır Bu Bahtım Kara Mp3 indir dur müzik yükle Karadır Bu Bahtım Kara dinle sözleri oku Karadır Bu Bahtım Kara cepten mobil indir. Bm Am D C Bm.


Neset Ertas Icin Soyledik Youtube Folk Youtube Muzik

Karadır Şu Bahtım Kara Ritim Gitar Akorları Hüseyin Yıldıray Duman İstanbul Sultanbeyli Müzik Aletleri ve Dersleri.

Karadır bu bahtım kara akor. Em G Gece gündüz gözyaşını D Em Döken var mı benim gibi yook Em Talihim yok bahtım kara Am Böyle hayat batsın yere Em C Sinesine vura vura. 2019 yılında Çukur dizinde yayınlanınca bir anda tekrar popüler olan şarkının gitar akorları orijinal tondan geliyor. 159 ŞARKININ NOTASINI SAYFA ALTINDAKİ LİNKTE GÖREBİLİRSİNİZ D Şu dünyanın gam yükünü A Çeken var mı benim gibi Em Gece gündüz gözyaşını Am Döken var mı benim gibi Em C Gece gündüz gözyaşını Bm D Em Döken var mı benim gibi yok Em Talihim yok.

Neşet Ertaş Karadır Bu Bahtım Kara sözleri Neşet Ertaş Karadır Bu Bahtım Kara şarkı söz. Em Talihim yok bahtım kara Am Böyle hayat batsın yere A 2 Em G Sinesine vura vura D Em Ölen var mı benim gibi yook D Gitmez ki başımdan atam 2 A Ben bu derdi kime satam Em Saçlarını tutam tutam Am Yolan var mı benim gibi Em G Saçlarını tutam tutam D Em Yolan var mı benim gibi yoook. Lütfen bu kutuyu kapatın.

BiSGenbLogSpot Şubat 28 2014. Kıraç - Talihim Yok Bahtım Kara - Akor. Akor Club 12 Mart 2019 0 Talihim Yok Bahtım Kara denince akla ilk olarak Kıraç gelebilir.

Em -EmD Kendim ettim kendim buldum D Am D C BmEm x2 Gül gibi sararıp soldum eyvah eyvah ey Ara. Em Am Em C Bm D C x2 D Şu dünyanın gam yükünü A Çeken var mı benim gibi Em Gece gündüz gözyaşını Am Döken var mı benim gibi Em C Gece gündüz gözyaşını Bm D Em Döken var mı benim gibi yook x2 Em Talihim yok bahtım kara Am Böyle hayat batsın yere Em C Sinesine vura vura Bm D Em Ölen var mı benim gibi oy Em Am Em C Bm D C x2 D Gitmez ki başımdan atam A Ben bu. Kıraç - Talihim Yok Bahtım Kara - Gitar Notası - Gitar Tab Notaları Pdf Jpg formatında indirebilirsiniz Şarkı notasını dinleyebilirsiniz.

Verse 1 Em D C Bm Karadır bu bahtım kara Em D C Bm Sözüm kar etmiyor yara Em D C Bm Am C D Am E Yaktı yüreğimi nara eyvah eyvah eyvah ey Em Kendim ettim kendim buldum D Am D Am Em Gül gibi sarardım soldum eyvah eyvah ey Verse 2 Em D C Bm Bilmez yar gönülden. Em D C B Em D C B Karadır bu bahtım kara sözüm kar etmiyor yara Em D Em D C D C D C B Yaktım yüreğimi nara eyvah eyvah eyvah Em Kendim ettim kendim buldum. Ogün Sanlısoy akorları.

Am Gm Am Am Karadır Şu Bahtım Kara Am Gm Am Am Sözüm Kar Etmiyor Yare Am Am Yaktı Yüreğimi Nara Gm C Bb Am Eyvah eyvah eyvah ey Dm Dm Kendim Ettim Kendim Buldum C Gm Gül Gibi Sararıp Soldum C Bb Am Am Eyvah Eyvah ey Am Gm Am Am Bilmez Yar Gönülden Bilmez Am Gm Am Am Akar Göz Yaşlarım Dinmez Am Am Bir Kere Yüzüm Gülmez Gm C Bb. Fm E D C Fm E D C Karadır bu bahtım kara sözüm kar etmiyor yara Fm E Fm E D E D E D C Yaktım yüreğimi nara eyvah eyvah eyvah Fm Kendim ettim kendim buldum A E D E D C Gül gibi sararıp soldum eyvah eyvah eyvah Gm F D D Gm F D D Bilmez yar gönlümden bilmez akar gözyaşlarım dinmez Gm F Gm F D F D F D D Bir kere yüzüme gülmez eyvah eyvah eyvah Gm Kendim ettim kendim. Gm F Karadır kaşların ferman yazdırır Cm F Bu dert beni diyar diyar gezdirir Gm Cm Lokman hekim gelse yarem azdırır F Bb F Gm Yaremi sarmaya yar kendi gelsin Gm F Karadır kaşların benzer kömüre Cm F Yardan aytılması zarar ömüre Gm Cm Kollarımdan bağlasalar zincire F Bb F Gm Kırarım zinciri giderim.

Em D C B Em D C B Karadır bu bahtım kara sözüm kar etmiyor yara Em D Em D C B Em D C B Yaktım yüreğimi nara eyvah eyvah eyvah Em Kendim ettim kendim buldum G D Em D C B Em B Fm Fm Gül gibi sararıp soldum eyvah eyvah eyvah Fm Eb Db C Fm Eb Db C Bilmez yar gönlümden bilmez akar gözyaşlarım dinmez Fm Eb Fm Eb Db C Fm Eb Db C Bir kere yüzüme gülmez eyvah eyvah eyvah Fm. Sanatçıya ait diğer şarkıların gitar akorlarını web sitemizden inceleyebilirsiniz. Fm E D C Fm E D C Karadır bu bahtım kara sözüm kar etmiyor yara Fm E Fm E D E D E D C Yaktım yüreğimi nara eyvah eyvah eyvah Fm Kendim ettim kendim buldum A E D E D C Gül gibi sararıp soldum eyvah eyvah eyvah Gm F D D Gm F D D Bilmez yar gönlümden bilmez akar gözyaşlarım dinmez Gm F Gm F D F D F D D Bir kere yüzüme gülmez eyvah eyvah eyvah Gm Kendim ettim kendim.

A_YY A_YY AAY Ritim 7 Zaman. Bu siteyi ziyaret ederek Kullanım Şartlarımız. Fm E D C Fm E D C Karadır bu bahtım kara sözüm kar etmiyor yara Fm E Fm E D E D E D C Yaktım yüreğimi nara eyvah eyvah eyvah Fm Kendim ettim kendim buldum A E D E D C Gül gibi sararıp soldum eyvah eyvah eyvah Gm F D D Gm F D D Bilmez yar gönlümden bilmez akar.

Kıraç - Talihim Yok Bahtım Kara Official Video Watch later. Talihim Yok Bahtım Kara - Akor Ritim 1. Ölen var mı benim gibi oy D Gitmez ki başımdan atam A Ben bu derdi kime satam Em Saçlarını tutam tutam Am Yolan var mı benim.

A AY_Y AY Ritim 5 Zaman. Em D C B Em D C B Karadır bu bahtım kara sözüm kar etmiyor yara Em D Em D C B Em D C B Yaktım yüreğimi nara eyvah eyvah eyvah Em Kendim ettim kendim buldum G D Em D C B Em B Fm Fm Gül gibi sararıp soldum eyvah eyvah eyvah Fm Eb Db C Fm Eb Db C Bilmez yar gönlümden bilmez akar gözyaşlarım dinmez Fm Eb Fm Eb Db C Fm Eb Db C Bir kere yüzüme gülmez eyvah eyvah eyvah Fm. Karadır şu bahtım kara Sözüm kar etmiyor yara Yaktım yüreğimi nara Eyvah eyvah ey Kendim ettim kendim buldum Gül gibi sararıp sordum Eyvah eyvah ey Bilmez y.

Yüreğimi yaktım nara eyvah eyvah eyvah ey. C C Db D D Eb E F F Gb G G Ab A A Bb B. There is no strumming pattern for this song yet.

KENDİM ETTİM KENDİM BULDUM AKOR. Ama bu şarkı Zeynep Bakşi Karatağın 2016 çıkışlı Mozaik albümünde de yer alıyor. Ogün Sanlısoy akor gitar akorları tab ve notaları ogun sanlisoy akor Repertuarım.

Talihim Yok Bahtım Kara Nota Akor Eşlik. Neşet Ertaş - Karadır Bu Bahtım Kara Akor adlı parçanın akorlarını orjinal ton olarak inceleyebilirsiniz. Karadır bu bahtım kara sözüm kar etmiyor yara.

Em D C B Em D C B Karadır bu bahtım kara sözüm kar etmiyor yara Em D Em D C B Em D C B Yaktım yüreğimi nara eyvah eyvah eyvah Em Kendim ettim kendim buldum G D Em D C B Em B Fm Fm Gül gibi sararıp soldum eyvah eyvah eyvah Fm Eb Db C Fm Eb Db C Bilmez yar gönlümden bilmez akar gözyaşlarım dinmez Fm Eb Fm Eb Db C Fm Eb Db C Bir kere yüzüme gülmez eyvah eyvah eyvah Fm. Create and get 5 IQ.


Unutamam Seni Ahmet Kaya Nota Baglama Saz Turku Notalari Muzik Notalari Seni Muzik


Kendim Ettim Kendim Buldum Akor Gitaregitim Net Akor Deposu


Karadir Su Bahtim Kara Baglama Saz Turku Notalari Kar Su Yorum


Karadir Su Bahtim Kara Bulent Ersoy Youtube


Carsambayi Sel Aldi Ritim Gitar Akorlari Gitar Akordu Gi Tar Sarkilar


Kendim Ettim Kendim Buldum Nota Tab Gitaregitim Net Tablature Notalara Dokulmus Muzik Muzik


Kendim Ettim Kendim Buldum Do Re Mi Notalari Notalara Dokulmus Muzik Muzik Notalari Muzik


Al Yazmalim Ritim Gitar Akorlari Gitar Akordu Gi Tar Sarkilar


Zor Ask Ritim Gitar Akorlari Gitar Akordu Gi Tar Sarkilar


Karadir Su Bahtim Kara Ritim Gitar Akorlari Gitar Akordu Gi Tar Kar


Ordunun Dereleri Ritim Gitar Akorlari Gitar Akordu Gi Tar Ordu


Karadir Su Bahtim Kara Ritim Gitar Akorlari Gitar Akordu Gi Tar Kar


Yaram Sizlar Agrir Basim Baglama Saz Turku Notalari Muzik Notalari Bas Muzik


Neset Ertas Karadir Su Bahtim Akorlar Akor Listesi


Related Posts